fredag 6 november 2009

Det är dags för fredagsmyyyys!

Ja, nu är det äntligen fredag! Imorse när jag vaknade var jag verkligen trött... Brukar alltid vara trött på morgonen men det brukar gå över ganska snabbt eller i alla fall efter att jag har duschat. Men idag fanns det nog ingenting som kunde väcka mig.. Men nu är dagen slut i alla fall och jag tror faktiskt att jag ska lägga mig ganska snart! Imorgon har jag match uppe på lugnet och har en del att göra innan det. Ska försöka aktivera mitt bankkort, köpa några linnen, plugga med Krille och kolla på Marcus herrmatch.
Just nu sitter jag och kollar på Idol, Reza är ju så jäkla grym! Helt sjukt! Hon, Calle och Erik är bäst men Reza klassar ut dom två också... Hon är liksom musik!
Imorgon är det som sagt match, mot Alfta. Har aldrig mött dom förut men jag har en känsla av att dom är bra... Hoppas att jag får spela etta i 5-1 som i senaste matchen så att jag kan kontra sönder och riktigt trycka till dom i försvar! Så himla gött! Är lite trött i benen just nu i och för sig... Men det hinner gå över! :D
Vem ska åka ut nu då... Rabih eller Mariette?
Svaret är...
Rabih...
Alltså... Jag älskade när han sjöng waiting on the world to change av John Mayer på sin första audition men sedan har han liksom inte riktigt nått upp till mina förväntningar :/ Och by the way, om ni vill lyssna på en riktigt go artist med grym röst och härliga låtar så är John Mayer den rätta mannen! Do it ;)

Ha en bra helg!
Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar