tisdag 3 november 2009

Nu har jag tid! ...Eller?

Jag har tänkt uppdatera i flera dagar nu, men att tänka gör inte så stor nytta... Jag har så mycket att göra! Känns det som i alla fall... Men egentligen är jag bara seg på att börja med saker, när jag väl börjar brukar jag oftast göra dom ordentligt, fast det har inte riktigt stämt den sista tiden heller!
Igår spelade vi träningsmatch mot Gustavs och gud vad roligt det var! Första halvleken var lite halvtafflig och jag fick i slutet spela ett i 5-1 försvar, var ganska bra på det för några år sedan men eftersom det var så länge sedan kände jag mig lite nervös och det gick ju inte asbra, även om jag itne gjorde några fel. Så efter första halvleken stog det (kanske) 12-5.
Andra halvleken börjar och vi jobbar mycket bättre i fötterna. Jag lyckas lösa försvaret mycket bättre och tjejen som var "min" att ta verkade ha lite problem. En gång när domaren blåste för frikast (när Gustavs var i anfall) sa hon 'Jag ringer dig när jag behöver waxa armarna' då sa jag 'Ja gör det!'. Gött om man skulle kunna tjäna lite pengar! Hade lust att börja skratta. Har hon inte märkt att vi spelar med klister? Och att jag tar henne på armarna är ju för att låsa boll, om hon då får lust att vrida och vända på sig så att hennes hår på armarna åker av så får hon gärna göra det för mig! Så efter matchen som för övrigt slutade 35-7 (Emma släppte bara in 2 mål i andra, duktig tjej!) så hade jag skrivit upp mitt mobilnr.¨på en lapp som jag gav henne när vi tackade varandra för matchen. Gött! Lite barnsligt kanske... Men det var kul!
Det kändes bra att spela, för en gångs skull lyckades jag kontra riktigt! Har hat lite problem med det de senaste matcherna...
Nu måste, måste, måste jag faktiskt sova! Snart...

Natti!
Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar