måndag 9 november 2009

Längtar efter Lina!


Så, då var måndagen över! En väldigt lyckad dag för att vara måndag, även om jag även imorse när klockan tingde bara hade lust att dra täcket över huvudet och somna om... Ja, hösten och vintern är ganska mysig men varför ska det vara så himla mörkt för? Känns som om att dagarna bara försvinner... Sitter just nu och dricker en hallon-,mjölk-, yoghurt- och banansmoothie! Egenplockade hallon också, mums! Dom är plockade i By... Det är faktiskt tråkigt att inte kunna plocka sina egna hallon längre... Hemmagjord hallonsylt är ju det godaste!

Var nyss på träning och vi körde en skitjobbig träning för låren, låg gång. Efter det kunde ingen, springa eller hoppa normalt på hela träningen. Tur att min säng är hög, annars skulle jag nog inte ta mig ur den imorgon!

Inatt kommer Lina hem så hon är i skolan imorgon! Hon har varit i Spanien i 10 dagar och innan det var ju jag i Rom så vi har liksom missat varandra... Ska bli sjukt kul att träffa henne igen!

Nu är det alldeles för sent för att jag ska orka med morgondagen... Jag är i stort behov av sömn! Laddar upp en bild från Rom också, pappa som tog den genom ett hål i en vägg där dom hade tagit bort järnförstärkningarna, ljuset ser nästan photoshopat ut men icke sa nicke!


Sweet dreams!

Ellen

2 kommentarer:

  1. AAAAAAAAAAAAAAH :D
    Jag hade minsann längtat livet ur mig efter dig också! TRE gng om!! <3

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera