torsdag 12 november 2009

Träningsvärk...


Som sagt så gjorde vi en jättejobbig övning för benen i måndags på träningen och om jag har haft, har tränigsvärk! Nu kan jag ju faktiskt nästan gå normalt ner för trappor men igår och i förggår har jag fått höra att jag ser ut som en stelopererad tant... och kännt mig så också! Nu börjar det ge sig lite... Hade träning igår också och jag var lite orolig att jag kanske skulle vara den enda som hade sån himla träningsvärk men som tur var var jag inte det! Det var många som hade haft problem med att gå, ibland så liksom... Rycker/snäpper det liksom till i benet när man går, knät är liksom helt rakt och... Svårt att förklara, men det ser i alla fall väldigt konstigt ut!

Idag hade jag sovmorgon och det var sjukt skönt, jag behöver verkligen sova 8 timmar! När jag väl slutade skolan kl 16 var det redan mörkt ute. Jag och Krille skulle ut och springa kl kvart över 5 och jag hade bett om den tiden just för att det inte skulle vara mörkt, men det går så fort nu ju! Det gick ganska bra även om jag som sagt fortfarande har ont i benen... Förhoppningsvis är det ännu bättre imorgon för då ska jag och Lina dra upp till Lugnet efter skolan och simma! Hoppas det kommer ta lite, känner mig väldigt pepp på att träna just nu, man måste unna sig något när det är så mörkt och trist! Och som om att det inte räcker med det ska vi senare på kvällen åka till Borlänge för att kolla på 2012 med Jakob och Rebecka, kul!Nu ska jag packa idrotts-kläder till imorgon!
Jag saknar seglingen!
Ellen

2 kommentarer:

  1. Men människa...uppdatera nån gång då :)
    erx

    SvaraRadera
  2. Jag har tänkt göra det... Väldigt ofta! Men tanke och handling verkar inte hänga ihop för mig! Men jag ska skriva ett inlägg på direkten!

    SvaraRadera